Undilah...

Saturday, February 27, 2010

Habis madu sepah...?

Awas!!! Bacaan ini diklasifikasikan sebagai L. Hanya untuk lelaki sahaja. Kisah ini tercetus apabila staff Dato' berpoligami baru-baru ini. Dia sebelum ini telah pun mempunyai 'isteri' yang namanya Dato' tak berapa nak ingat. Yelah 'isteri' oranglah katakan. Tak manis untuk Dato' nak cuba-cuba ingat. Tapi seingat Dato', nama dia Norkiah. Series yang ke berapa tidaklah Dato' tahu.

Entah macam mana, staff itu tertarik kepada yang lain, lalu tak berapa lama, memilikinya. Dengar khabar, namanya Berry. Walaupun nama ala ala minah salleh, tapi ianya berkulit black. Yelah selera orang berbeza-beza. Bila hati dah suka, inilah natijahnya. Mana tidaknya, australian english you know. Kalau kita broken english, orang tak pandang. Cakap melayu tergagap-gagap, nak speaking english, apa barang. Mas kahwin dia sebanyak RM1588 dengan nafkah bulanan sekurang-kurangnya RM150.

Dato' sebenarnya tak interested nak sibuk jaga kain orang, nak poligami poligamilah. Dato' sokong dari belakang. Tapi belakang Datin lah. Hah gitu. Isunya sekarang ialah cara bagaimana staff Dato' tu layan 'isteri' pertamanya tu di office. Omak aii! Barulah Dato' mengerti. Patutlah perempuan tak rela dimadu. Dato' sempat rakam keadaan 'isteri' pertama itu ketika staff Dato' tu sedang memberi nafkah kepadanya. Ini kalau sister in islam tau ni, confirm dia kena sebat mandatori!


Habis madu sepah ke lantai. Khabarnya ketika itu dia sedang berseronok-seronok dengan Berry. Duk sibuk bertouch-touch.

Masyarakat! Hah gitu.

gurunsakura.blogspot.com

4 comments:

  1. hahaha...lu bile nak menduakan cik acer lu...heheh

    ReplyDelete
  2. haha.. baru cadang nak report sama "mem" besau...

    sonok ka bini baru tu?

    ReplyDelete
  3. aripsamat - Cik acer ek. Itulah Dato' sedang menunggu reply dari bakal pak mertua En. Samsulng

    fiezamy - Apa nak ribut-ribut. Hidup ini senantiasa lengkap melengkapi. Pada diri di sana tiada 3G, diri di sini ada - gempal, giur dan geram I. Di sana ada punat, di sini licin, hanya boleh touch. Hah gitu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...